Język:
Przejdź na hebe.pl

MANAGEMENT TRAINEE

Rekrutacja do edycji 2024 została zakończona.

Management Trainee Hebe to dwuletni program przeznaczony dla absolwentów i studentów kończących studia, prowadzony we wszystkich spółkach Jeronimo Martins.

Jest to unikalna okazja do szybkiego rozwoju zawodowego, oferująca intensywny rozwój osobisty oraz bogate możliwości kariery. Dzięki temu programowi możesz zdobywać wiedzę, cenne doświadczenie i otwierać się na szerokie perspektywy zawodowe. Jeśli więc interesuje Cię e-commerce i digital zapraszamy po więcej!

I to nie wszystko…

Jeśli pragniesz aktywnie uczestniczyć w dynamicznym rozwoju, czerpać wiedzę od liderów branży e-commerce beauty 💄 oraz rozwijać swoje umiejętności liderskie, to właśnie na Ciebie czekamy! Program Management Trainee Hebe oferuje możliwość zdobycia doświadczenia biznesowego w kluczowych obszarach biznesu.

Oferujemy umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto miesięcznie. Ponadto, gwarantujemy pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Multisport PLUS 💪, dostęp do Mingdram, kafeterię benefitów i wiele innych.

Zapewniamy dedykowaną ścieżkę rozwojowo-szkoleniową oraz możliwość wszechstronnego poznania różnych obszarów firmy.

  • Masz status absolwenta (do 2 lat po ukończeniu studiów) lub studenta ostatniego roku na kierunkach takich jak zarządzanie, logistyka, łańcuch dostaw, finanse i rachunkowość, ekonomia, e-commerce, marketing oraz pokrewne, to Program Management Trainee jest dla Ciebie

  • Posługujesz się płynnie językiem angielskim, na poziomie co najmniej poziomie B2

  • Wykazujesz gotowość rozpoczęcia pracy w pełnym wymiarze godzin od czerwca 2024 roku w biurze Hebe w Warszawie

  • Twoim dodatkowym atutem jest (ale nie musi być) posiadanie pierwszych doświadczeń zawodowych zdobytych w trakcie lub po studiach, w tym praca, staże czy działalność w organizacjach studenckich.

  • Cechuje Cię determinacja w osiąganiu celów i lubisz stale podnosić poprzeczkę.

JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁ PROGRAM?

WDROŻENIE

Super, że jesteś z nami! W ramach dwutygodniowego wdrożenia poznasz specyfikę spółek Jeronimo Martins w Polsce – Biedronki oraz Hebe. Odwiedzisz sklepy, centra dystrybucyjne i spotkasz się z osobami odpowiedzialnymi za rozwój Hebe i Biedronki.

PIERWSZY ROK

W pierwszym roku pracy będziesz miał okazję poznać dwa z trzech działów digital w naszej organizacji – w każdym spędzisz kilka miesięcy. Na każdym etapie czeka Cię dużo wiedzy i nowych doświadczeń, które będą kluczowe dla Twojego rozwoju zawodowego i osobistego.

STOP KLATKA

Po pierwszym roku w Hebe będziesz mógł pokazać efekty swojej pracy na spotkaniu z kadrą zarządzającą Grupy JM. To tu wspólnie zdecydujemy, która ścieżka jest dla Ciebie odpowiednia – liderska, eskpercka, a może zdecydujesz, że jest to moment na odkrycie świata poza Hebe. To też jest ok!

DRUGI ROK

Drugi rok rozpoczniemy od kilku tygodni w jednej z naszych drogerii, kolejne 5 miesięcy  to poznanie trzeciego obszaru digital w firmie. Czyli jeszcze więcej wiedzy i doświadczeń!

A potem praca we wspólnie wybranym dziale docelowym!

KROKI REKRUTACJI

  • Aplikacja i gra rekrutacyjna

    Przygotuj swoje CV i 20 minut wolnego czasu! Na tym etapie sprawdzamy kilka kluczowych dla naszej organizacji kompetencji.

  • Gra analityczna

    Sprawdź swoje umiejętności analityczne podczas interaktywnej gry.

    Na ten etap przeznaczysz ok 40 min.

  • Gra menedżerska i język angielski

    Zaprezentuj się po angielsku i wciel się w rolę menedżerską! Jak się czujesz?

    Na ten etap potrzebujesz ok 40 minut.

  • Rozmowa rekrutacyjna

    Sprawdź firmę od środka – zobacz jak wygląda biuro, poznaj ludzi, z którymi  będziesz pracować na co dzień. To też czas na rozmowę o Twoich doświadczeniach i aspiracjach. A także na zadanie wszelkich pytań!

  • Spotkanie z kadrą zarządzającą

    Spotkanie z osobami, które tworzą strategię firmy i bardzo chcą Cię poznać! Zobacz retail oczami osób, które od wielu lat zdobywają tu doświadczenie i zmieniają tę branżę. Trzymamy kciuki!

Ścieżka kariery i rozwój zawodowy:

Jasno zdefiniowana ścieżka kariery oraz możliwość szybkiego awansu, wspólna decyzja o dalszym rozwoju w organizacji.

Rotacje w kluczowych działach digital wspierające zdobycie cennego doświadczenia i lepsze zrozumienie branży retail.

Warunki zatrudnienia i wynagrodzenie:

Pensja na poziomie 8 tysięcy brutto na start. Umowa o pracę

Hybrydowy tryb pracy (4 dni stacjonarnie, 1 dzień zdalnie)

Zielone biuro na Dolnym Mokotowie

Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego:

Dedykowany program rozwojowo-szkoleniowy umożliwiający rozwój kompetencji twar­dy­ch i miękkich

Współpraca z ekspertami branży retail, możliwość zgłębiania tematów związanych z procesem zakupowym online i nie tylko

Benefity dla Ciebie

prywatna opieka medyczna

karta Multisport PLUS w super cenie

fizjoterapia w biurze

kafeteria benefitów MyBenefit

OFERTA SZKOLEŃ

Dedykowany dla Ciebie program szkoleń będzie obejmował zarówno szkolenia dotyczące merytoryki obszaru digital – w zależności od tego co już umiesz i wiesz, ale także budował Twoją samoświadomość i kompetencje miękkie.

Będziemy kibicować Ci w Twoim rozwoju!

NAJCZĘSTSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jakie informacje powinny być zawarte w CV?

Ważne dla nas są informacje dotyczące Twojego kierunku studiów, doświadczenia zawodowego, aktywności w organizacjach studenckich, znajomości programów i aplikacji, oraz poziomu znajomości języków obcych. Cenimy również opis zadań i odpowiedzialności, jakie miałeś/aś w poprzednich miejscach pracy.

Jakie benefity oferujecie?

👉 prywatna opieka medyczna, 👉 karta Multisport Plus w korzystnej cenie, 👉 fizjoterapia w biurze, 👉 kafeteria benefitów MyBenefit, 👉dostęp do aplikacji wspierającej zdrowie mentalne. Więcej informacji znajdziesz w naszej zakładce BENEFITY oraz POZNAJ PRACĘ W BIURZE GŁÓWNYM.

Na jakie kwalifikacje zwracacie szczególną uwagę podczas rekrutacji?

Szukamy osób z ciekawością świata digital, świadomością biznesową, innowacyjnym myśleniem, znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2 oraz umiejętnościami analitycznymi. Bardzo ważne jest też dla nas dopasowanie do kultury organizacyjnej oraz wartości Hebe i Grupy Jeronimo Martins.

Czy podczas programu przysługuje mi urlop?

Tak, zatrudnienie odbywa się na podstawie umowy o pracę, co oznacza, że przysługują wszystkie prawa określone w kodeksie pracy, włączając w to urlop.

Jakie zadania będę realizował podczas programu Management Trainee Hebe?

Podczas programu będziesz miał okazję poznać bliżej działy digital w Hebe oraz rotacyjnie realizował w nich projekty. Poznasz również nasze sklepy oraz centrum dystrybucyjne.

Jakie działania rozwojowe będę realizował w trakcie programu Management Trainee Hebe?

Przede wszystkim będziesz poszerzać swoją wiedzę pracując na realnych biznesowych projektach, weźmiesz udział również w dedykowanych szkoleniach i warsztatach, które wspierają rozwój, biznesowy, ale także osobisty.

Jeżeli dostanę się do Programu Management Trainee Hebe to od kiedy rozpocznę pracę?

Startujemy 1 czerwca 2024 roku i jest to praca w pełnym wymiarze godzin. Jeśli jednak zależy Ci na rozpoczęciu pracy wcześniej – zaaplikuj – wspólnie znajdziemy najlepsze dla obu stron rozwiązanie!

O której zacznie się mój pierwszy dzień pracy?

Startujemy o 9:00 😊

Gdzie się znajduje Biuro Główne?

Ul. Józefa Piusa Dziekońskiego 1 00-728 Warszawa Sprawdź lokalizację na Google Maps: https://maps.app.goo.gl/PQdVUe7bGDa3e6Hu6

Czy jest gdzie zjeść obiad?

W biurze mamy 2 kuchnie gdzie można sobie usiąść i podgrzać jedzenie w mikrofalówce. Przyjeżdżają do nas cateringi takie jak: Rollo, Pobudka, Sandwich Szop oraz na dole w budynku znajduje się restauracja Niu One.

Ile mam przerwy na lunch?

Jest 30 minut na zjedzenie lunchu 😊

Czy z fizjoterapii można skorzystać w godzinach pracy?

Tak, umawiasz się na termin u fizjoterapeuty w godzinach pracy

Czy jest miejsce na rower?

Tak! Wokół budynku mamy stojaki na rowery oraz szatnię dla rowerzystów z dostępem do pryszniców i szafek. Szatnia znajduje się w garażu podziemnym na poziomie -1.

Czy w firmie jest przewidziana procedura wdrożeniowa dla nowych pracowników?

Jak najbardziej i o nic się nie martw! 😊 Najpierw dostaniesz dawkę wiedzy i wdrożenie od Działu HR, a następnie pałeczkę przejmie Twój przełożony i zespół, którzy stopniowo będą Cię wprowadzać w Twoje obowiązki i świat Hebe! 😊

Czy w biurze obowiązuje dresscode?

Nie mamy stricte określonego dresscodu.  Ubiór powinien być schludny i dostosowany do harmonogramu dnia np. czy masz jakieś ważne spotkania! Najczęściej wybieranym stylem jest po prostu smart casual 😊

Jak wygląda kwestia pracy zdalnej?

Możemy pracować zdalnie 1 dzień w tygodniu. Możliwe jest wzięcie 2 razy w miesiącu pracy okazjonalnej od poniedziałku do piątku i 2 razy w miesiącu pracy hybrydowej od wtorku do czwartku (= 4x dni w miesiącu).

Czy w zespole pracują same kobiety?

W praktyce – to zależy od załogi konkretnego sklepu. Specyfika naszej branży sprawia, że statystycznie ponad 90% pracowników naszych sklepów to kobiety, ale zatrudniamy również mężczyzn, jeśli widzą tu swoje miejsce. Zapytaj Kierownika, czy konkretnie w Twoim zespole pracuje jakiś pan 😉

Czy dostanę kawę/herbatę? Czy mam przynieść swoje naczynia i napoje?

Jako Hebe zapewniamy pracownikom najpotrzebniejsze środki takie kawa rozpuszczalna, herbata czarna ekspresowa, cukier, mleko do kawy czy woda z dystrybutora. Kierownik Sklepu zamawia te rzeczy centralnie. W pomieszczeniu socjalnym najczęściej są naczynia, które teraz użytkują pracownicy, warto przynieść swój ulubiony kubek, miseczkę czy talerzyk. Dzięki temu  łatwiej będzie się zaaklimatyzować, a jeśli ktoś będzie chciał zrobić Ci kawę – będzie już wiedział w którym kubku 😊

Czy muszę jechać gdzieś na szkolenie?

Wdrożenie do pracy odbywa się zazwyczaj w sklepie, w którym będziesz pracować. Wyjątek stanowią oczywiście nowe lokalizacje, w których otwierać będzie pierwsze Hebe – w takiej sytuacji wdrożenie będzie odbywało się w najbliższej możliwej lokalizacji – oczywiście w ramach delegacji, co oznacza, że zwracamy koszta przejazdów oraz naliczane są diety żywieniowe. Szkolenia w Hebe realizujemy w formie online oraz przez platformę edukacyjną. To oznacza, że możesz brać udział w tych aktywnościach komfortowo, choćby z własnej kanapy 😊. O więcej szczegółów na temat terminów, kwestii organizacyjnych i możliwości szkoleniowych zapytaj Kierownika lub Zastępcy.

Jak układany jest grafik pracy? Jakie obowiązują zasady?

Kierownik Sklepu przygotowuje grafik na cały miesiąc pracy dla swojego zespołu do 20. dnia miesiąca poprzedzającego, np. grafik na czerwiec jest przygotowywany do 20 maja. W grafiku możesz mieć zaplanowane zmiany poranne, środkowe i popołudniowe – w każdym godziny rozpoczęcia i zakończenia zmian mogą być nieco różne ze względu na różne godziny otwarcia i zamknięcia sklepów oraz cykl dostaw. W wybranych lokalizacjach zdarzają się godziny nocne, za które oczywiście otrzymasz odpowiednie wynagrodzenie. W przypadku ważnych dla Ciebie terminów (wizyty lekarskie, plany rodzinne, wyjazdy itp.) możesz zgłosić swoje prośby grafikowe do Kierownika Sklepu. Jego warto również dopytać pierwszego dnia o to, jak wyglądają zmiany i godziny pracy w Twoim Hebe.

Czy mogę mieć wolne we wszystkie weekendy/soboty?

Grafik pracy uwzględnia prośby pracowników, zmiany promocji, dostawy oraz uwzględnia wytyczne prawa pracy. Chcemy, aby grafiki były ułożone możliwie jak najbardziej sprawiedliwie, co oznacza, że najczęściej każdy członek zespołu pracuje w soboty/handlowe niedziele. Oczywiście nie wszystkie 😊 Konkretnych odpowiedzi w tym temacie udzieli Ci Kierownik Sklepu.

Czy po popołudniowej zmianie kończącej się późno trzeba przyjść na rano znowu do pracy?

Nie. Zgodnie z przepisami prawa pracy obowiązuje min. 11-godzinna przerwa od pracy. Aby zabezpieczyć tę kwestię, nasz system ewidencji czasu pracy uwzględnia to przy układaniu grafiku. W praktyce, oznacza to, że jeśli rozpoczniesz pracę w danym tygodniu w poniedziałek o godz. 12:00, to w kolejnych dniach również nie możesz zacząć swojej zmiany wcześniej niż o 12:00. Jedynie dzień wolny od pracy niweluje tę zasadę.

Jaka atmosfera jest w pracy?

W Hebe piękno to ludzie – naszą siłą jest praca zespołowa i przyjazna atmosfera. Działamy profesjonalnie i zgodnie z procedurami i standardami, ale jednocześnie na luzie. Przygotuj się na to, aby powiedzieć nowym współpracownikom kilka zdań o sobie, to pomoże Wam przełamać lody i poznać się wzajemnie. Relacje w zespołach są partnerskie i koleżeńskie, a wielu z nas znalazło tu przyjaciół na lata. Wierzymy, że i Ty u nas będziesz czuł się komfortowo 😊

Czy obowiązują jakieś standardy dotyczące wyglądu?

W przypadku kobiet – Makijaż jest elementem wizerunku naszego pracownika, ponieważ wpływa na wizerunek całego Hebe. Aby skutecznie doradzać produkty i sprzedawać je, konieczne jest zbudowanie w oczach klienta autorytetu eksperta. Makijaż bardzo w tym pomaga, wiemy jednak, że nie każdy czuje się dobrze w jego mocnej wersji. Dlatego pozostawiamy Ci wybór – podkreśl wyraźnie jedną okolicę – oczy lub usta lub twarz. Możesz skorzystać z testerów dostępnych w sklepie. Często nasi Kierownicy mają zabezpieczone higieniczne testery/próbki do dyspozycji dla zespołu. Nie mamy zniżek pracowniczych, ale nie martw się – dzięki licznym konkursom wewnętrznym, kafeterii benefitów oraz wielu atrakcyjnym promocjom, Twoja kosmetyczka z pewnością szybko zapełni się kosmetycznymi perełkami 😊 W przypadku mężczyzn – warto zadbać o dłonie i brodę (jeśli oczywiście ktoś posiada). Każdy z naszych pracowników otrzymuje również koszulę/fartuch kosmetyczny, o które warto dbać by były zawsze świeże i wyprasowane.

Ile trwa moja przerwa w pracy?

Zgodnie z obowiązującym kodeksem pracy, każdemu pracownikowi, który pracuje danego dnia powyżej 6h – przysługuje 15min przerwy w pracy. Jeśli zmiana zaplanowana jest na 6h lub mniej – przerwa nie przysługuje.

Czy możliwe jest przeniesienie na inny sklep?

Tak. Jeśli w Twoim mieście jest inne Hebe lub w okolicy jest ich kilka, możesz zostać okazjonalnie oddelegowana/y do innej lokalizacji celem wsparcia załogi w przebudowie sklepu, trudnej sytuacji personalnej lub np. przy przygotowywaniu otwarcia nowego Hebe. Możliwość zobaczenia, jak wyglądają realia pracy w innym sklepie, to często ciekawe doświadczenie pozwalające zdobyć nowe doświadczenia i znajomości. Takie oddelegowanie odbywa się zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawa pracy. Oczywiście masz możliwość również zawnioskowania o zmianę sklepu z różnych względu, np. prywatnych – typu zmiana miejsca zamieszkania.

Czy odpowiadam za uszkodzony w Hebe towar/kradzieże/manko kasowe?

Nie. Nie obciążamy naszych pracowników kosztami związanymi z takimi wydarzeniami. W przypadku kradzieży czy uszkodzenia towaru postępujmy zgodnie z obowiązującą wszystkie sklepy procedurą. Poznasz ją lada dzień 😉

Mam skierowanie na badania lekarskie. Czy one są opłacone?

Tak – Hebe jako firma ma zakontraktowane takie usługi z wybranymi placówkami – Kierownik Sklepu podpowie Ci, gdzie w okolicy najkorzystniej się umówić. Wystarczy, że poinformujesz przez telefon, gdzie będziesz podejmować pracę i udzielisz odpowiedzi na pytania zadawane przez konsultanta z placówki medycznej. Zastosuj się do przekazanych instrukcji i przyjdź do placówki w umówionym terminie. Zaświadczenie o zdolności do pracy zeskanuj do systemu helloJM, a oryginał dostarcz Kierownikowi Sklepu najpóźniej w dniu zatrudnienia.

CZEKAMY WŁAŚNIE
NA CIEBIE💪